Witaj na stronach pomocy http://www.i-host.pl



FIXME This page is not fully translated, yet. Please help completing the translation.
(remove this paragraph once the translation is finished)

Customer panel

In the customer panel you may change your contact data, invoice data, check your finances and manage all your servers. Below you will find a list of subjects which may be helpful while using the customer panel.

An account at the customer panel https://www.i-host.pl is an essential condition to make use of our services. In order to set it up you need to log into the customer panel and fill in the form dedicated for new users. After you fill it in and click on „create an account” your account will be automatically activated and you will be immediatelly logged in as a new user.

In order to log into the customer panel go to https://www.i-host.pl and click on Customer panel icon at the left top corner of the website. You can also use a direct link: https://www.i-host.pl/panel

In order to remind a password to your server, go to Log into the customer panel. Below a log-in form you will find a link Use an option of password reminding. You can also use a direct link: https://www.i-host.pl/przypomnienie.html.

W formularzu wpisz swój login do panelu klienta i adres email jaki podałeś podczas tworzenia konta. Po kliknięciu na Wyślij przypomnienie nowe hasło zostanie wygenerowane i wysłane na Twój adres email.

Jeżeli nie pamiętasz swojego loginu lub adresu email który podałeś podczas logowania, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta pisząc maila na adres biuro@i-host.pl.

Po zalogowaniu się do panelu klienta kliknij w Zmiana hasła w menu po lewej stronie. W formularzu wpisz stare hasło do swojego panelu oraz uzupełnij nowe. Po kliknięciu Zapisz zmiany hasło będzie zmienione.

Aby zamówić nowy serwer należy najpierw wybrać interesująca nas opcję. Możemy skorzystać z gotowych pakietów, lub skonfigurować parametry serwera tak, aby dopasować serwer do swoich potrzeb i nie płacić za zbędne usługi. Niezależnie od wybranej opcji parametry serwera można później dowolnie zmieniać w edycji serwera.

Po skonfigurowaniu swojego serwera zostaniemy przekierowani na stronę logowania. Jeżeli masz już założone konto zaloguj się, jeżeli nie - uzupełnij formularz i załóż nowe konto. Po zalogowaniu się proces zamówienia będzie kontynuowany.

W formularzu zamówienia wpisz:

  • nazwę serwera - może składać się z małych liter oraz cyfr i musi mieć od 4 do 12 znaków
  • hasło - musi posiadać od 6 do 12 znaków i składać się z dużych i małych liter cyfr i znaków , . + _ & # @ !

Zostaniesz poinformowany o cenie za wybrany przez Ciebie serwer. Po kliknięciu na Zamawiam serwer zostanie on od razu założony, na na Twój adres email zostanie wysłany mail z fakturą proforma oraz kompletem informacji dotyczącym logowania do nowo założonego serwera.

Możesz od razu się na niego logować i korzystać z siedmiu dni darmowych testów.

Aby zobaczyć informacje o Twoich serwerach zaloguj się do swojego panelu klienta. W menu po lewej stronie wybierz Twoje serwery i kliknij na serwer który Cię interesuje.

Po wejściu w edycję serwera znajdziesz tam następujące informacje:

  • nazwę serwera
  • adres serwera
  • datę jego aktywacji oraz datę wygaśnięcia
  • status
  • jego cenę bazową (bez usług dodatkowych)
  • listę usług dodatkowych

Aby zmienić hasło do panelu zarządzania serwerem należy wejść w ustawienia serwera i uzupełnić formularz zmiany hasła w części Zmiana hasła do panelu serwera. Hasło zostaje zmienione od razu.

Jeżeli nie pamiętasz pod jakim adresem znajduje się Twój panel zarządzania serwerem wejdź w ustawienia serwera i kliknij na guzik Zaloguj się do serwera pod informacjami o serwerze. Zostaniesz od razu przekierowany na stronę logowania do panelu serwera.

W trakcie używania może dojść do sytuacji, gdy uznasz, że jego obecne parametry są niewystarczające - na przykład skończy Ci się miejsce na dysku, lub chcesz dodać kolejną domenę, a wyczerpałeś obecny limit.

Aby zwiększyć parametry swojego serwera wejdź w ustawienia serwera. Na samym dole znajdziesz informację o jego obecnych limitach. Informację o ich użyciu znajdziesz w panelu zarządzania serwerem.

Aby zmienić określony parametr ustaw suwakiem pożądana wartość. Od razu zostaniesz poinformowany o cenie za zamawiane usługi. Po kliknięciu Zamawiam zostaną one od razu aktywowane i od razu możesz z nich korzystać.

Na Twój adres email zostanie wysłana faktura proforma za zamówione usługi. Uwaga - Kwota na fakturze zostanie skorygowana o czas jaki minął od początku okresu rozliczeniowego Twojego serwera.