Automatyczna odpowiedź zwrotna

Automatyczna odpowiedź zwrotna (autoresponder) przydaje się, gdy chcemy automatycznie wysłać odpowiedź do osoby która wysłała do nas maila - na przykład gdy wyjeżdżamy na urlop.

Aby skonfigurować autoresponder należy zalogować się do panelu zarządzania serwerem, następnie kliknąć w Poczta elektroniczna następnie w Lista kont email i kliknąć na interesujące nas konto. W naszym przypadku jest to office@twojadomena.pl

W polu wysyłaj kopie maili na adres możesz wpisać dowolny adres email, na który będą przesyłane kopie maili przychodzacych. Na przykład na Twój prywatny adres email lub adres współpracownika.

W edycji konta pocztowego należy uzupełnić pole Wysyłaj do nadawcy automatyczną odpowiedź zwrotną o odpowiedź, która zostanie wysłana do osób które wysyłają do nas maile. Po zapisaniu autoresponder działa od razu.

Automatyczną odpowiedź zwrotną można ustawić również w panelu webmail. Aby to zrobić po zalogowaniu należy kliknąć w Ustawienia następnie w Autoresponder i uzupełnić treść wiadomości zwrotnej.