Poniżej znajdują się możliwe problemy związane z webmailem. Jeśli Twój problem nie został opisany, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu mailowego na biuro@i-host.pl lub pod numer telefonu +48 12 39 57 000
- Błąd połączenia z serwerem
- Wolne działanie skrzynki odbiorczej
- Chce zmienić wygląd mojej poczty, jak mogę to zrobić?
- Nie widzę wszystkich moich wiadomości.
Błąd połączenia z serwerem #
Jeśli widzisz błąd połączenia z serwerem przy próbie zalogowania się na swoją skrzynkę przez webmail, upewnij się, że:
- adres poczta.twojadomena w konfiguracji DNS wskazuje na adres IP twojego serwera.
- zmiana delegacji DNS dla twojej domeny już się ukończyła. Zobacz artykuł poświęcony propagacji DNS.
Wolne działanie skrzynki odbiorczej #
Jeśli po zalogowaniu się do skrzynki przez webmail zawartość długo się wczytuje, upewnij się, że jest wyłączone sortowanie wiadomości zgodnie z poniższą grafiką:

Jeśli bezpośrednio w skrzynce odbiorczej znajduje się bardzo dużo wiadomości, to włączenie sortowania sprawia, że program przed wczytaniem zawartości skrzynki uruchamia proces sortowania całej poczty – co skutkuje jej wolnym działaniem. W takim wypadku najlepszym rozwiązaniem jest przechowywanie starszych wiadomości w folderach, aby nie wczytywać ich wszystkich przy każdym włączeniu skrzynki odbiorczej.
Chce zmienić wygląd mojej poczty, jak mogę to zrobić? #
Aby zmienić wygląd swojej poczty kliknij w zaznaczony przycisk w prawym górnym rogu:

Wygląd interfejsu możesz zmienić również wchodząc w Ustawienia > Preferencje > Interfejs użytkownika.
Jeśli chcesz zmienić czcionkę lub jej rozmiar przejdź do zakładki Ustawienia wyglądu:

Nie widzę wszystkich moich wiadomości. #
Włączenie widoku wiadomości w wątkach może powodować wrażenie, że Twoje wiadomości zniknęły:

Po rozwinięciu wątku okazuje się jednak, że wiadomości zostały pogrupowane. Aby wyłączyć wątki kliknij przyciski wskazywane przez strzałki.

Jeśli to nie pomogło zalecamy zapoznanie się z artykułem: Spam i POP3