1. W głównym oknie programu należy kliknąć prawym górnym rogu ikonę Menu. A Następnie zakładkę Opcje i Konfiguracja kont.


2. Następnie w nowym oknie Operacje i Dodaj konfigurację konta pocztowego…


3. W oknie konfiguracji konta wpisujemy dane dostępowe do konta pocztowego. Więcej informacji na temat tworzenia kont pocztowych i obsługi poczty znajdziesz w artykule o tworzeniu konta pocztowego
Uzupełnij:
- Informacje o użytkowniku,
- Kliknij Konfiguracja zaawansowana lub Konfiguruj ręcznie (w zależności od wersji programu)

Wyświetli się okno zaawansowanych opcji konfiguracji, w którym uzupełnij następujące informacje:
- Informacje o użytkowniku – imię i nazwisko, adres e-mail, hasło
- Ustawienia zaawansowane – pełna konfiguracja znajduje się panelu administratora (pomoc znajduje się tutaj). W przypadku braku dostępu do panelu administratora konfiguracja kont pocztowych powinna zostać udostępniona mailowo podczas migracji usług lub założenia nowych skrzynek pocztowych. W polu adres serwera wpisz adres swojego serwera (ma on format hX.i-host.pl, gdzie X oznacza serwer, na którym znajdują się Twoje usługi). Dla naszego przykładu użyty został serwer h35.i-host.pl
- Następnie kliknij Gotowe

5. Program połączy się z serwerem. Konto jest już dodane.
