Koniec treści
Pomoc i-host.pl
  • Strona Główna
  • Panel serwera
  • Panel klienta
  • Poczta webmail
  • Domeny i DNS
  • i-host.pl
Menu Zamknij
  • Strona Główna
  • Panel serwera
  • Panel klienta
  • Poczta webmail
  • Domeny i DNS
  • i-host.pl

Jak możemy Ci pomóc?

Domeny i DNS

  • Blokady transferów domen
  • Co to jest propagacja DNS?
  • Ile kosztuje domena?
  • Ukrywanie danych osobowych w WHOIS
  • Jak uzyskać kod authinfo?
  • Jak zmienić serwery DNS domeny?
  • Jak zabezpieczyć pocztę e-mail? SPF, DKIM i DMARC
  • Czy mogę dodać subdomenę do swojego serwera?
  • Co to domena dodatkowa?
  • Co to jest domena?

Poczta webmail

  • Jak dodać obsługę paru skrzynek na webmailu?
  • Jak zaimportować kontakty w Webmail?
  • Jak dodać nowy kontakt w Webmail?
  • Jak zmienić motyw na mojej skrzynce?
  • Dlaczego nie mogę korzystać z dwóch skrzynek jednocześnie? 
  • Lista limitów dla poczty elektronicznej
  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe w poczta.i-host.pl
  • Jak zalogować się do skrzynki e-mail?
  • Jak zmienić hasło do skrzynki?
  • Tożsamości. Jak ustawić stopkę w wysyłanych wiadomościach e-mail?
  • Jak wysłać wiadomość jako kod HTML?
  • Jak ustawić automatyczne odpowiedzi w webmail?
  • Możliwe problemy z poczta.i-host.pl
  • Konfiguracja filtrów antyspamowych
  • Zarządzanie folderami w skrzynce pocztowej

Panel klienta

  • Jak odnowić serwer?
  • Jak wykorzystać voucher na domenę .pl oraz certyfikat SSL?
  • Tworzenie konta na www.i-host.pl
  • Jak zalogować się do panelu klienta?
  • Nie pamiętam hasła do panelu klienta
  • Jak zmienić hasło do panelu klienta?
  • Ustawienia użytkownika
  • Jak zamówić serwer?
  • Zmiana parametrów serwera
  • Lista serwerów
  • Zmiana hasła do panelu zarządzania serwerem
  • Multikonto – zarządzanie kilkoma serwerami jednocześnie
  • Czy można testować hosting przed podjęciem decyzji o zakupie?

Panel serwera

  • Logowanie błędów php
  • Jak odnowić serwer?
  • Co to jest propagacja DNS?
  • Jak zamówić serwer VPS?
  • Jak wykorzystać voucher na domenę .pl oraz certyfikat SSL?
  • Dodałem domenę do panelu serwera. Dlaczego nadal nie działa strona www?
  • Jakie są limity ilości połączeń do mojego serwera?
  • Dlaczego nie mogę się zalogować do phpmyadmin?
  • Jak mogę zaimportować utworzoną już wcześniej bazę danych?
  • Gdzie znajdę dane do konfiguracji mojej bazy danych?
  • Najczęstsze problemy z FTP – jak je rozwiązać?
  • Schemat katalogów FTP – jak zorganizowane są pliki na serwerze?
  • Konfiguracja programów do połączeń FTP
  • Lista limitów dla poczty elektronicznej
  • Dane potrzebne do konfiguracji skrzynek
  • Jak zwiększyć pojemność skrzynki?
  • Konfiguracja ochrony antyspamowej w admin.i-host.pl
  • Jak dodać autoresponder?
  • Jak dodać przekierowanie?
  • Jak dodać konto catch-all?
  • Jak dodać listę mailingową?
  • Jak dodać alias pocztowy?
  • Jak zmienić hasło do poczty?
  • Jak dodać nową skrzynkę e-mail?
  • Jak mogę zarządzać swoją pocztą e-mail?
  • Jak działa kopiowanie domeny?
  • Jak zmienić hasło do konta FTP?
  • Jak dodać dodatkowe konto FTP?
  • Jak pobrać backup przez FTP?
  • Co to bazy danych?
  • Jak utworzyć nową bazę danych?
  • Jak zmienić wersję PHP na serwerze?
  • Jak zrobić backup?
  • Automatyczna instalacja oprogramowania
  • Jak dodać zadanie cron?
  • Do czego służą zadania cron?
  • Czy mogę dodać subdomenę do swojego serwera?
  • Co to domena dodatkowa?
  • Jak dodać domenę dodatkową?
  • Zmiana hasła do panelu zarządzania serwerem
  • Multikonto – zarządzanie kilkoma serwerami jednocześnie
  • Czy można testować hosting przed podjęciem decyzji o zakupie?
  • Jak zalogować się do panelu administratora?
  • Informacje o Twoim serwerze
  • Co zrobić gdy otrzymuję informacje o przekroczeniu limitu pojemności?
  • Jak zmienić limity pojemności?
  • Jak dodać domenę do serwera?
  • Jak edytować ustawienia domeny?
  • Jak zainstalować darmowy certyfikat SSL?
  • Jak włączyć obsługę DKIM?
  • Jak zrobić kopię zapasową strony?
  • Zapomniałem hasła do skrzynki e-mail
  • Jak dodać filtr antyspamowy do skrzynki e-mail?

Panel domen

  • Blokady transferów domen
  • Jak odnowić domenę?
  • Co to jest propagacja DNS?
  • Ile kosztuje domena?
  • Ukrywanie danych osobowych w WHOIS
  • Jak wykorzystać voucher na domenę .pl oraz certyfikat SSL?
  • Jak uzyskać kod authinfo?
  • Jak zmienić serwery DNS domeny?
  • Jak zmienić dane abonenta?
  • Co to jest domena?
  • Co to jest panel domen? Jak dodać konto abonenta?
  • Jak przenieść domenę od innego registrara? (transfer domeny)
  • Jak przenieść domenę na konto innego abonenta? (cesja domeny)
  • Zakup certyfikatu SSL
  • Dlaczego nie mogę ponownie wykonać transferu/ponownie odnowić domeny?
  • Jak kupić domenę?

Poczta elektroniczna

  • Jak dodać obsługę paru skrzynek na webmailu?
  • Lista limitów dla poczty elektronicznej
  • Jak zabezpieczyć pocztę e-mail? SPF, DKIM i DMARC
  • SMTP – co to jest i do czego służy?
  • Nie widzę folderu SPAM na swojej skrzynce
  • IMAP czy POP3
  • Jak mogę zarządzać swoją pocztą e-mail?
  • Jak zalogować się do skrzynki e-mail?
  • Dane potrzebne do konfiguracji skrzynek
  • Jak skonfigurować pocztę w Outlook?
  • Jak skonfigurować pocztę w Gmail?
  • Jak skonfigurować pocztę w Thunderbird?
  • Konfiguracja poczty na iPhone
  • Do czego służy filtr antyspamowy?
View Categories
  • /
  • Docs
  • Poczta webmail
  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe w poczta.i-host.pl

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe w poczta.i-host.pl

Aby zwiększyć bezpieczeństwo podczas korzystania z poczty e-mail i innych usług internetowych, zaleca się stosowanie uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA). Dzięki tej funkcji Twoje dane są chronione nawet w przypadku kradzieży hasła.

Do wyboru są dostępne dwie metody uwierzytelniania dwuetapowego:

  • za pomocą wiadomości e-mail
  • za pomocą aplikacji mobilnej (TOTP) np. Google Authenticator, TOTP Authenticator itp.
  • w przyszłości planowane jest wdrożenie metody uwierzytelnienia za pomocą klucza Yubikey.

Poniżej zobaczysz, jak aktywować uwierzytelnianie dwuskładnikowe w Webmail.

  • Jak aktywować weryfikację dwuskładnikową za pomocą aplikacji?
  • Jak aktywować weryfikację dwuskładnikową za pomocą adresu e-mail?
  • Wygenerowanie kodów zapasowych i logowanie się przy użyciu kodów zapasowych
  • Nie mogę się zalogować za pomocą weryfikacji dwuskładnikowej.

Jak aktywować weryfikację dwuskładnikową za pomocą aplikacji? #

  1. Zaloguj się swojej skrzynki e-mail korzystając z przeglądarki internetowej. Pomoc jak zalogować się do swojej skrzynki znajdziesz tutaj.

  2. Kliknij w Ustawienia i przejdź do Uwierzytelnianie dwuetapowe.

  3. Jeśli chcesz włączyć uwierzytelnianie za pomocą aplikacji mobilnej, uruchom aplikację do uwierzytelniania dwuskładnikowego na swoim telefonie (instrukcja dla aplikacji Google Authenticator. Szczegółowa instrukcja korzystania z aplikacji znajduje się tutaj), a następnie kliknij Włącz przy pozycji Aplikacja mobilna. Wpisz swoje hasło do skrzynki mailowej we wskazanym polu oraz Kontynuuj.

  4. Zeskanuj widoczny kod QR lub wpisz kod ręcznie.

  5. Następnie należy wpisać kod weryfikacyjny wygenerowany przez naszą aplikację mobilną oraz kliknąć przycisk Zakończ.

  6. To wszystko. Uwierzytelnianie dwuskładnikowe w Webmail za pomocą aplikacji mobilnej zostało aktywowane.

Dla bezpieczeństwa zalecamy wygenerowanie kodów zapasowych i zapisanie ich w bezpiecznym, niedostępnym dla nikogo innego miejscu. W razie braku dostępu do aplikacji mobilnej będzie można ich użyć do zalogowania się na pocztę.

Jak aktywować weryfikację dwuskładnikową za pomocą adresu e-mail? #

  1. Przy pozycji E-mail kliknij przycisk włącz.

  2. Następnie podajemy adres e-mail, na który ma być wysyłany kod weryfikacyjny. Ważne!
    Nie podawaj tego samego adresu e-mail, dla którego włączasz weryfikację dwuetapową.

  3. Wprowadzamy kod weryfikacyjny, który powinniśmy otrzymać na podany przez nas do weryfikacji adres e-mail i klikamy przycisk Zakończ. Jeśli nie widzisz wiadomości z kodem potwierdzającym sprawdź folder „Spam”.

  4. Na ekranie pojawi nam się komunikat „Uwierzytelnianie dwuetapowe jest włączone”

Wygenerowanie kodów zapasowych i logowanie się przy użyciu kodów zapasowych #

Jeżeli utracisz dostęp do wybranej przez Ciebie metody uwierzytelniania dwuetapowego możesz zalogować się na swoją pocztę za pomocą kodów zapasowych, o ile wcześniej takie zostały wygenerowane.

Jak wygenerować kody zapasowe #

  1. Logujemy się na swoją pocztę przez stronę poczta.i-host.pl, wchodzimy w Ustawienia > Uwierzytelnianie dwuetapowe > W sekcji Kody zapasowe klikamy Pokaż kody zapasowe.

  2. Na ekranie zostaną wyświetlone nasze kody zapasowe. Należy zapisać je w bezpiecznym miejscu!

    Logowanie za pomocą kodów zapasowych #

    1. Po wpisaniu danych logowania i kliknięciu zaloguj w okienku pojawia się nam opcja Więcej opcji logowania. Wybieramy Kody zapasowe.

    2. Następnie podajemy jeden z kodów zapasowych i klikamy przycisk Kontynuuj.

Nie mogę się zalogować za pomocą weryfikacji dwuskładnikowej. #

Jeśli nie masz dostępu do kodu weryfikacyjnego dla wybranej metody uwierzytelniania, możesz zalogować się, korzystając z Kodu zapasowego. W przypadku braku wygenerowanych kodów zapasowych należy skontaktować się z naszym działem pomocy technicznej.

Ważne!
Skontaktuj się, używając autoryzowanego numeru telefonu lub autoryzowanego adresu e-mail. Po pomyślnej weryfikacji tożsamości dwuskładnikowe uwierzytelnianie zostanie tymczasowo wyłączone do momentu pierwszego logowania. Po zalogowaniu się do skrzynki pocztowej należy ponownie skonfigurować uwierzytelnianie dwuetapowe.

Lista limitów dla poczty elektronicznejJak zalogować się do skrzynki e-mail?
Rozdziały
  • Jak aktywować weryfikację dwuskładnikową za pomocą aplikacji?
  • Jak aktywować weryfikację dwuskładnikową za pomocą adresu e-mail?
  • Wygenerowanie kodów zapasowych i logowanie się przy użyciu kodów zapasowych
    • Jak wygenerować kody zapasowe
    • Logowanie za pomocą kodów zapasowych
  • Nie mogę się zalogować za pomocą weryfikacji dwuskładnikowej.
@Copyright 2025 i-host.pl