Koniec treści
Pomoc i-host.pl
  • Strona Główna
  • Panel serwera
  • Panel klienta
  • Poczta webmail
  • Domeny i DNS
  • i-host.pl
Menu Zamknij
  • Strona Główna
  • Panel serwera
  • Panel klienta
  • Poczta webmail
  • Domeny i DNS
  • i-host.pl

Jak możemy Ci pomóc?

Domeny i DNS

  • Blokady transferów domen
  • Co to jest propagacja DNS?
  • Ile kosztuje domena?
  • Ukrywanie danych osobowych w WHOIS
  • Jak uzyskać kod authinfo?
  • Jak zmienić serwery DNS domeny?
  • Jak zabezpieczyć pocztę e-mail? SPF, DKIM i DMARC
  • Czy mogę dodać subdomenę do swojego serwera?
  • Co to domena dodatkowa?
  • Co to jest domena?

Poczta webmail

  • Jak dodać obsługę paru skrzynek na webmailu?
  • Jak zaimportować kontakty w Webmail?
  • Jak dodać nowy kontakt w Webmail?
  • Jak zmienić motyw na mojej skrzynce?
  • Dlaczego nie mogę korzystać z dwóch skrzynek jednocześnie? 
  • Lista limitów dla poczty elektronicznej
  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe w poczta.i-host.pl
  • Jak zalogować się do skrzynki e-mail?
  • Jak zmienić hasło do skrzynki?
  • Tożsamości. Jak ustawić stopkę w wysyłanych wiadomościach e-mail?
  • Jak wysłać wiadomość jako kod HTML?
  • Jak ustawić automatyczne odpowiedzi w webmail?
  • Możliwe problemy z poczta.i-host.pl
  • Konfiguracja filtrów antyspamowych
  • Zarządzanie folderami w skrzynce pocztowej

Panel klienta

  • Jak odnowić serwer?
  • Jak wykorzystać voucher na domenę .pl oraz certyfikat SSL?
  • Tworzenie konta na www.i-host.pl
  • Jak zalogować się do panelu klienta?
  • Nie pamiętam hasła do panelu klienta
  • Jak zmienić hasło do panelu klienta?
  • Ustawienia użytkownika
  • Jak zamówić serwer?
  • Zmiana parametrów serwera
  • Lista serwerów
  • Zmiana hasła do panelu zarządzania serwerem
  • Multikonto – zarządzanie kilkoma serwerami jednocześnie
  • Czy można testować hosting przed podjęciem decyzji o zakupie?

Panel serwera

  • Logowanie błędów php
  • Jak odnowić serwer?
  • Co to jest propagacja DNS?
  • Jak zamówić serwer VPS?
  • Jak wykorzystać voucher na domenę .pl oraz certyfikat SSL?
  • Dodałem domenę do panelu serwera. Dlaczego nadal nie działa strona www?
  • Jakie są limity ilości połączeń do mojego serwera?
  • Dlaczego nie mogę się zalogować do phpmyadmin?
  • Jak mogę zaimportować utworzoną już wcześniej bazę danych?
  • Gdzie znajdę dane do konfiguracji mojej bazy danych?
  • Najczęstsze problemy z FTP – jak je rozwiązać?
  • Schemat katalogów FTP – jak zorganizowane są pliki na serwerze?
  • Konfiguracja programów do połączeń FTP
  • Lista limitów dla poczty elektronicznej
  • Dane potrzebne do konfiguracji skrzynek
  • Jak zwiększyć pojemność skrzynki?
  • Konfiguracja ochrony antyspamowej w admin.i-host.pl
  • Jak dodać autoresponder?
  • Jak dodać przekierowanie?
  • Jak dodać konto catch-all?
  • Jak dodać listę mailingową?
  • Jak dodać alias pocztowy?
  • Jak zmienić hasło do poczty?
  • Jak dodać nową skrzynkę e-mail?
  • Jak mogę zarządzać swoją pocztą e-mail?
  • Jak działa kopiowanie domeny?
  • Jak zmienić hasło do konta FTP?
  • Jak dodać dodatkowe konto FTP?
  • Jak pobrać backup przez FTP?
  • Co to bazy danych?
  • Jak utworzyć nową bazę danych?
  • Jak zmienić wersję PHP na serwerze?
  • Jak zrobić backup?
  • Automatyczna instalacja oprogramowania
  • Jak dodać zadanie cron?
  • Do czego służą zadania cron?
  • Czy mogę dodać subdomenę do swojego serwera?
  • Co to domena dodatkowa?
  • Jak dodać domenę dodatkową?
  • Zmiana hasła do panelu zarządzania serwerem
  • Multikonto – zarządzanie kilkoma serwerami jednocześnie
  • Czy można testować hosting przed podjęciem decyzji o zakupie?
  • Jak zalogować się do panelu administratora?
  • Informacje o Twoim serwerze
  • Co zrobić gdy otrzymuję informacje o przekroczeniu limitu pojemności?
  • Jak zmienić limity pojemności?
  • Jak dodać domenę do serwera?
  • Jak edytować ustawienia domeny?
  • Jak zainstalować darmowy certyfikat SSL?
  • Jak włączyć obsługę DKIM?
  • Jak zrobić kopię zapasową strony?
  • Zapomniałem hasła do skrzynki e-mail
  • Jak dodać filtr antyspamowy do skrzynki e-mail?

Panel domen

  • Blokady transferów domen
  • Jak odnowić domenę?
  • Co to jest propagacja DNS?
  • Ile kosztuje domena?
  • Ukrywanie danych osobowych w WHOIS
  • Jak wykorzystać voucher na domenę .pl oraz certyfikat SSL?
  • Jak uzyskać kod authinfo?
  • Jak zmienić serwery DNS domeny?
  • Jak zmienić dane abonenta?
  • Co to jest domena?
  • Co to jest panel domen? Jak dodać konto abonenta?
  • Jak przenieść domenę od innego registrara? (transfer domeny)
  • Jak przenieść domenę na konto innego abonenta? (cesja domeny)
  • Zakup certyfikatu SSL
  • Dlaczego nie mogę ponownie wykonać transferu/ponownie odnowić domeny?
  • Jak kupić domenę?

Poczta elektroniczna

  • Jak dodać obsługę paru skrzynek na webmailu?
  • Lista limitów dla poczty elektronicznej
  • Jak zabezpieczyć pocztę e-mail? SPF, DKIM i DMARC
  • SMTP – co to jest i do czego służy?
  • Nie widzę folderu SPAM na swojej skrzynce
  • IMAP czy POP3
  • Jak mogę zarządzać swoją pocztą e-mail?
  • Jak zalogować się do skrzynki e-mail?
  • Dane potrzebne do konfiguracji skrzynek
  • Jak skonfigurować pocztę w Outlook?
  • Jak skonfigurować pocztę w Gmail?
  • Jak skonfigurować pocztę w Thunderbird?
  • Konfiguracja poczty na iPhone
  • Do czego służy filtr antyspamowy?
View Categories
  • /
  • Docs
  • Poczta webmail
  • Zarządzanie folderami w skrzynce pocztowej

Zarządzanie folderami w skrzynce pocztowej

Zarządzanie folderami w skrzynce pocztowej pozwala uporządkować wiadomości i dostosować sposób pracy z pocztą do Twoich potrzeb. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o możliwościach zarządzania folderami.

  • Zarządzanie folderami widocznymi w skrzynce odbiorczej
  • Foldery specjalne
  • Przenoszenie wiadomości między folderami
  • Subskrybowanie folderów IMAP
  • Usuwanie folderów
  • Tworzenie nowego folderu

Zarządzanie folderami widocznymi w skrzynce odbiorczej #

Aby zarządzać folderami wyświetlanymi w Twojej skrzynce odbiorczej:

  1. Zaloguj się do swojego konta pocztowego.

  2. Przejdź do Ustawienia → Foldery.

  3. W tej sekcji możesz:

    • Ukrywać foldery: Odznacz checkbox obok wybranego folderu, aby nie był widoczny w skrzynce odbiorczej.
    • Zmienianie nazw folderów: Kliknij nazwę folderu, który chcesz edytować, wprowadź nową nazwę i zapisz zmiany.
    • Porządkowanie folderów: Możesz przeciągać foldery na liście, aby zmieniać strukturę lub wybrać folder nadrzędny z listy.

Dodatkowe informacje:

✅ Ukrywanie folderów nie usuwa ich zawartości. Wiadomości w ukrytych folderach są nadal dostępne, a folder można ponownie włączyć w dowolnym momencie.

✅ Zmiana nazwy folderu dotyczy wyłącznie panelu poczty – w aplikacjach korzystających z protokołu IMAP foldery mogą zachować pierwotne nazwy.

Foldery specjalne #

Foldery specjalne są przypisane do określonych działań, takich jak przechowywanie kopii roboczych, wiadomości wysłanych, spamu i usuniętych wiadomości.

Aby skonfigurować foldery specjalne:

  1. Przejdź do Ustawienia → Preferencje → Foldery specjalne.

  2. Dla każdego z folderów (np. kopie robocze, wysłane) wybierz odpowiedni folder z listy rozwijanej.

  3. Zaznacz opcję Pokaż prawdziwe nazwy folderów, jeśli chcesz, aby w skrzynce odbiorczej widoczne były rzeczywiste nazwy folderów (np. „Sent” zamiast „Wysłane”).

Uwaga:

Zmiana folderów specjalnych w ustawieniach dotyczy tylko korzystania z poczty w przeglądarce. Aby zmienić foldery specjalne w programach typu Outlook, Thunderbird, należy skonfigurować je osobno w każdym z tych programów. Jeśli folder dla wiadomości wysłanych, kosza itp. nie zostanie poprawnie ustawiony, wiadomości mogą zapisywać się w niewłaściwym miejscu.

Przenoszenie wiadomości między folderami #

Przenoszenie wiadomości pozwala na lepszą organizację i segregowanie poczty:

  1. Na liście wiadomości kliknij wiadomość, którą chcesz przenieść.
  2. Przytrzymując klawisz myszy, przeciągnij wiadomość na folder docelowy widoczny po lewej stronie.
  3. Zwolnij klawisz myszy, aby zakończyć operację.

Porada:

✅ Możesz zaznaczyć wiele wiadomości jednocześnie, używając klawisza Ctrl (Windows) lub Cmd (Mac) podczas klikania. Następnie przeciągnij wszystkie zaznaczone wiadomości do wybranego folderu.

✅ Możesz również użyć opcji „Przenieś do” w menu kontekstowym (Przycisk więcej).

Subskrybowanie folderów IMAP #

Foldery IMAP pozwalają na synchronizację wiadomości między serwerem a programami pocztowymi. Jeśli chcesz zarządzać subskrypcją folderów:

  1. Przejdź do Ustawienia → Foldery

  2. Zaznacz checboxem foldery, które mają być synchronizowane z programami pocztowymi. Odznacz foldery, które nie są potrzebne w synchronizacji (np. archiwalne foldery).

Dlaczego to ważne?
Subskrybowanie folderów pozwala na ograniczenie liczby synchronizowanych folderów, co może przyspieszyć działanie programów pocztowych i zmniejszyć ilość danych pobieranych z serwera.

Usuwanie folderów #

Aby usunąć folder:

  1. Przejdź do Ustawienia → Foldery

  2. Zaznacz folder na liście po lewej stronie oraz kliknij ikonę koła zębatego znajdującą się pod listą folderów.

  3. Wybierz opcję Usuń i potwierdź operację.

Uwaga:

✅ Usunięcie folderu powoduje trwałe usunięcie jego zawartości. Upewnij się, że przeniosłeś ważne wiadomości do innego folderu przed usunięciem.

✅ Folderów specjalnych (np. Wysłane, Kosz) nie można usunąć.

Tworzenie nowego folderu #

Aby utworzyć nowy folder:

  1. Kliknij przycisk [+] znajdujący się pod listą folderów.

  2. Wprowadź nazwę nowego folderu.

  3. Jeśli folder ma być zagnieżdżony wewnątrz innego folderu, wybierz z listy folder nadrzędny.

  4. Kliknij Zapisz, aby utworzyć folder.

Dodatkowe możliwości:

✅ Foldery mogą być zagnieżdżane wielopoziomowo, co pozwala na bardziej szczegółowe porządkowanie poczty.

✅ W przypadku dużej liczby folderów zaleca się tworzenie kategorii nadrzędnych, aby łatwiej było je odnaleźć.

Konfiguracja filtrów antyspamowych
Rozdziały
  • Zarządzanie folderami widocznymi w skrzynce odbiorczej
  • Foldery specjalne
  • Przenoszenie wiadomości między folderami
  • Subskrybowanie folderów IMAP
  • Usuwanie folderów
  • Tworzenie nowego folderu
@Copyright 2025 i-host.pl