Kilka porad od ekspertów i-host

Jak wybrać najlepszą domenę dla Twojej firmy?

Ważne, aby domena była łatwa do zapamiętania i wymówienia. Potencjalni klienci mają bez problemu odczytać nazwę strony na banerze lub odtworzyć adres usłyszany w rozmowie telefonicznej czy reklamie radiowej. Domena powinna być krótka i nie zawierać liczb, ani polskich znaków. Pamiętaj, że obecnie częściej wpisujemy adresy stron na ekranie smartfona niż za pomocą klawiatury. Dobrze, jeśli jest oryginalna. No i oczywiście musi być dostępna. Sprawdź swoje pomysły w naszej wyszukiwarce domen i skorzystaj z podpowiedzi.

Jaką końcówkę adresu najlepiej wybrać?

Zastanów się nad skalą swojego biznesu i weź pod uwagę zasięg terytorialny Twojej firmy, planując wybór domeny. Jeśli prowadzisz działalność lokalnie, to rozszerzenie .pl wydaje się naturalnym wyborem. Jeżeli w przyszłości planujesz rozwijać swój biznes międzynarodowo lub chcesz mieć kilka wersji językowych strony, zastanów się nad wyborem końcówek ogólnych .com – .net, .org i .info. Możesz też wybierać spośród setek nowych rozszerzeń takich jak: .sport, .fit, .agency, które w zestawie z nazwą firmy mogą dać unikalne i dobre połączenie.

Czy domena powinna zawierać nazwę firmy?

Nazwa generyczna czy nazwa własna? Pewnie zastanawiasz się, czy użyć w domenie słów kluczowych, opisujących kategorię produktową, czy też postawić na nazwę firmy lub jej znaki towarowe? Jeśli jesteś producentem okien, zawarcie frazy w nazwie jest kuszące, a przy tym wydaje się proste i łatwe do zapamiętania. Pamiętaj jednak, że taka nazwa utrudnia wyróżnienie się na tle konkurencji. Rejestracja domeny z nazwą własną firmy lub jej produktów daje gwarancje unikalności i ułatwia ochronę domeny przed nieuczciwymi praktykami.

Rejestracja domeny - dlaczego warto?

Czy wiesz, że kupując domenę u największych polskich rejestratorów za grosze, przepłacasz za jej przedłużenie? U nas nie tylko tanio kupisz domenę, ale oszczędzisz do 30% na jej przedłużeniu!

Rodzaje domen i ich ceny

Nie tylko .pl, .eu czy .com. Co powiesz na .company? Oprócz standardowych domen zarejestrujesz u nas ponad 110 rozszerzeń dla nowych domen globalnych. Nie czekaj i już dziś wybierz swoją nazwę!

Ochrona domen

Warto zadbać o ochronę i rejestrację znaków towarowych użytych w domenie, aby zabezpieczyć swoją firmę przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. Zarejestruj domeny z różnymi rozszerzeniami i ogranicz ryzyko tzw. cybersquattingu.

Przeniesiemy Twój hosting i pocztę

Podczas gdy inni sprzedają hosting, my wspieramy naszych Klientów w prowadzeniu firmy. Pomożemy Ci przenieść Twoją stronę, sklep online i pocztę WWW na nowy serwer.
wsparcie klienta

Dbamy o Twoja prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies-eu, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.