Jeśli zapomniałeś hasła do swojej skrzynki pocztowej obsługiwanej na naszych serwerach, możesz je w każdej chwili zresetować z poziomu panelu administracyjnego. W przypadku braku dostępu do panelu administracyjnego, skontaktuj się z nami.
Jak zresetować hasło do skrzynki pocztowej? #
- Zaloguj się do panelu administracyjnego
Odwiedź stronę https://admin.i-host.pl/ i zaloguj się na swoje konto. - Przejdź do sekcji „Poczta elektroniczna”
W menu głównym wybierz zakładkę „Poczta elektroniczna”. - Wybierz skrzynkę, dla której chcesz zmienić hasło
Na liście kont e-mail znajdź skrzynkę, dla której chcesz zresetować hasło, i kliknij opcję „Zmiana hasła”. - Wprowadź nowe hasło
W odpowiednim polu wpisz nowe hasło i potwierdź je, wpisując ponownie lub skorzystaj z opcji generowania hasła. - Zapisz zmiany
Po wprowadzeniu nowego hasła, kliknij „Zapisz”, aby zastosować zmiany.

Uwaga: Ze względów bezpieczeństwa, hasła są przechowywane w zaszyfrowanej formie, co uniemożliwia ich odczytanie. Dlatego w przypadku zapomnienia hasła konieczne jest nadanie nowego.
Co zrobić po zmianie hasła? #
Po nadaniu nowego hasła do swojej skrzynki pocztowej konieczna będzie jego aktualizacja w programie pocztowym, jeśli takowy jest używany. Upewnij się, że wprowadziłeś nowe hasło we wszystkich urządzeniach i aplikacjach, z których korzystasz do obsługi poczty, aby uniknąć problemów z synchronizacją lub dostępem do wiadomości.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności podczas procesu zmiany hasła lub potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia technicznego lub skorzystaj z poniższej pomocy: