Adres URL jest unikalnym adresem strony internetowej. To czytelna forma, którą posługuje się użytkownik. Komputer, do zrealizowania połączenia z witryną, potrzebuje tłumaczenia domeny na ciągi liczb. Dla człowieka istotne jest to, by URL był prosty, zrozumiały i wiarygodny. Jak go tworzyć?...
E-commerce rozwija się dynamicznie z roku na rok. Jego potencjał wykorzystuje coraz więcej firm. Niektórzy przenoszą działalność do Internetu, inni zaczynają w nim działać od samego początku. Trzeba przy tym pamiętać, że sklep online powinien być przede wszystkim bezpieczny. Co na to...
Według najnowszego raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2022” 77% internautów robi zakupy online1. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy decydują się na sprzedaż w Internecie. Ty też myślisz o założeniu własnego e-sklepu? Zanim to zrobisz, musisz przygotować dokładną strategię. O czym...
Coraz więcej konsumentów robi zakupy w Internecie. W odpowiedzi na ten trend przedsiębiorcy decydują się na prowadzenie sprzedaży online, aby docierać do szerokiego grona klientów. Chcesz założyć biznes, który przyniesie Ci zyski? Stwórz własny sklep internetowy. Przeczytaj artykuł i sprawdź,...
Podczas gdy inni sprzedają hosting, my wspieramy naszych Klientów w prowadzeniu firmy. Pomożemy Ci przenieść Twoją stronę, sklep online i pocztę WWW na nowy serwer.
W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.
Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies-eu, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.
Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.
Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.
Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.